miércoles, 16 de septiembre de 2009

ESTIC FOTUT !


La meva companya estava fotuda i necessitava fotre un altre cop un treball informatitzat molt fotut i em fotia pressions perquè li fotés jo, perquè em considerava ser més expert que ella en fotre treballs fotuts informàtics. No et fot?. Ella que està acostumada a fotre'n pels descosits!
M'havia doncs fotut fer un treball fotut al PC. Resultà que jo aquell dia també em trobava bastant fotut. Tot i així , i estant fotut com estava, aquest cop no li he pogut fotre com volia que li fotés o com solia fotre-li de tant en tant quan ella es trobava fotuda. Però sí que al seu lloc, enlloc de fotre el treball en qüestió, foto el present escrit, que per cert, crec que està molt mal fotut. I fotre'l m'ha fotut encara mé ben fotut, i tot, perquè el fotut ratolí m'ha fotut una mala passada, en fotre'm enlaire un important arxiu que tenia fotut a l'escriptori, i no he sabut on coi s'ha fotut finalment dit arxiu ,i a més, el PC sembla que també hagi volgut fotre'm, com si volgués fotre el camp. I d'aquesta jo (com no podria ser d'altre manera) emprenyat, me l'he fotut de sobre tot fotent-lo contra la paret.
Em fotria molt però que després de tot plegat, ara la meva encara fotuda sòcia, en enterar-se de què li he fotut amb el seu PC , s'exclamés amb un: "No fotis que has fotut el meu PC"? I pel que a mi respecta, a part de fotre-li el disgust més fotut de sa vida, acabi ella per fotre'm al carrer tot dient-me: Fes-te fotre ! I així no poder-li ja fotre més treballs fotuts com aquest que no li vaig saber fotre, a part, és clar, de no fotre-li altres cosetes ...., ben fotudes com solc de tant en tant fotre-li. Ja m'enteneu, oi? o, us ho he de fotre més clar? !Què fotuts que sou!
Si de fet em fot això, sí que llavors podré dir en propietat: !Que fotut que estic!
Ai senyor... Doncs, què hi fotrem? Sabeu què us dic?, No puc més i em foto al llit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario