jueves, 9 de agosto de 2012

M'AGRADA EXCITAR SENSE CALCES

Em va sorprendre que una nova col•laboradora de Relatsencatala.com (RC)amb el pseudònim de MARYLIN, en la seva estrena amb només dos relats ja hagi arribat al pòdium dels més llegits i comentats, en tan sols uns dies, i m’he permès fer la unió dels dos títols seus, per enunciar aquest
nou relat, que com podreu comprovar és també de temàtica eròtica. Una prova més de què aquest tipus de relats són, amb molta diferència, els més llegits, i per això en sóc assidu de crear-ne gaire bé més que de poesia. Tot i la meva condició de pertànyer al gènere masculí, he de dir que estic totalment d’acord amb el contingut dels escrits de la meva col•lega i del que en ells s’hi dóna a entendre, i que a mi també m’agradaria poder tenir el poder de seducció i excitació que ella provoca als del mateix sexe com el meu. I ho vaig voler intentar, i l’única manera que podia fer-ho era vestint faldilla en una festa particular (però bastant nodrida) de disfresses (sense màscares) que va tenir lloc no fa gaire a casa d’un amic. I l’ocasió, la vaig tenir disfressant-me d’escocès, amb la típica faldilla a quadres, i evidentment, sense res a sota per tal de poder despertar la libido del personal femení de torn, i excitar-lo, adientment, igual com ho indica la Marylin en cadascun dels seus relats. No cal dir, que menys excitar, l’únic que vaig provocar fou la riota de tots i sobre tot, de totes, en anar-me tapant com podia, les vergonyes i mai més ben dit. Què innocentot que vaig ser. Jo pensava que en veure’m les parts penjants i tambalejant-se com una esquella, faria excitar a més d’una noia i que alguna hauria d’anar-se’n tot seguit als lavabos a desfogar-se o simplement a demanar-me un “servei exprés” per apaivagar els fogots que li podria provocar el meu penjoll, que per cert, les continues rialles impediren de que es pogués expandir com fora de desitjar. Resumint, cada vegada estic més convençut que l’art de seduir i d’excitar a través del sexe, és més exclusiu -per no dir únicament-, per part de la dona, i que nosaltres, els mascles, hem de guanyar-nos l’atracció del gènere contrari, amb uns altres tipus d’actituds, preferentment fent ús del nostre cervell, cosa que, en aquesta ocasió no en vaig donar massa prova de tenir-lo ben encertat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario